Ամէն երկիր ունի իրեն յատուկ ժողովուրդը, մշակոյթը, խօսելաձեւը եւ վարուելակերպը:
ԱւելինՏէր Յիսուս չեկաւ Թագաւորութեան մասին խօսելու համար միայն, այլ եկաւ Աստուծոյ թագաւորութեան գիտութիւնը վերադարձնելու մարդկութեան, որպէսզի մարդիկ սկսին Թագաւորութիւնը գործնականապէս ապրիլ իրենց կեանքերուն մէջ:
Աւելին«Աստուած ըսաւ. «Մեր պատկերին ու նմանութեանը պէս մարդ ընենք: Ան ծովու ձուկերուն ու երկնքի թռչուններուն եւ անասուններուն ու բոլոր երկրի ու սողացող բոլոր սողուններուն վրայ թող իշխէ» (Ծն 1.26):
ԱւելինՇատ անգամ կը կարծուի, թէ Աստուծոյ Թագաւորութիւնը երկնային կամ աստուածային տիրապետումն է՝ երբ Քրիստոս Անձնապէս պիտի իշխէ կամ թագաւորէ: Պէտք է հասկնալ, որ Աստուծոյ Թագաւորութիւնը ստիպող եւ բռնակալ թագաւորութիւն մը չէ, հապա՝ արդարութիւնը հրամանով եւ իշխանութեամբ առաջարկող:
ԱւելինԵրբ եկեղեցին հագուի իր թագաւորական ինքնութիւնը, աշխարհը պիտի տեսնէ եկեղեցիին թագաւորութեան եւ աշխարհի թագաւորութեան տարբերութիւնը:
ԱւելինԳործ Առաքելոց գիրքի առաջին երկու գլուխներուն մէջ կը նկատենք շատ յատկանշական բան մը. համբարձումէն ետք, աշակերտները աղօթքով եւ միաբանութեամբ կեցած էին Աստուծոյ առջեւ:
ԱւելինՏէր Յիսուս Թագաւորութիւնը կը «ՔԱՐՈԶԷՐ»: Քարոզել բառը, յունարէնով «էվանկելի՛զօ» (εὐαγγελίζω [euaggelizo /yoo·ang·ghel·id·zo/]), կը նշանակէ բարի լուրը բերել, բարի լուրը ցուցունել, բարի լուրը հռչակել, Քրիստոսի փրկագործութեան լուրը հռչակել:
Աւելին